Wednesday 20 February 2013

STRESS SEDIH MALU

3 in 1. apa kene lah dengan aku harini. baru hari ketiga bagi sem 2 ni. macam-macam dugaan. mungkin orang tengok aku happy je. gelak sakan tapi dalam hati sedih sakit hanya tuhan je tahu. aku kene kuat, kene kebal. tak boleh nak lemah sangat. Ya Allah, kuatkan lah hati aku. Tabahkan lah hati aku. Aamiin. :')

aku tanak cerita pasal sedih dengan stress tu, biar orang yang dekat dengan aku je tahu. dan aku tanak ungkit lagi pasal hal ni nanti aku gak yang down. so buang jauh jauh. aku cite pasal malu je. hewhew. sekarang ade dua tempat aku tanak pergi. esok tade kelas, yeahhh ! nak dok dlm bilik je. hihi.



first, lif kat fakulti. dua kali dah aku memalukan diri sendiri. semalam aku pergi tutup pintu lif mase ana nak masuk, nasib tak tersepit budak tu. kalut-kalut aku nak tekan button bukak tu aku tertekan button loceng, nasib bukan button emergency. dah lah lif mase tu sesak ramai orang. semua pandang je. tadi lagi satu hal. aku pergi masuk lif pastu keluar balik. dah macam pencuri je gaya. leha lah ni, sedap je dia dok gelak kan aku. huh -,- lif mase tu tengah ramai gak orang. tanak naik lif lagi, malu ! tapi takan nak naik tangga sampai tingkat 5 tu. aku dah lah pemalas. hewhew :3

second, kafe kolej. tengah beratur nak order air. leha nak blah pergi bayar dulu. aku malu nak beratur sorang2 depan belakang laki. ramai lak tu. aku pon nak tarik lah baju leha sekali tertepis tangan dia, terjatuh lah nasi ayam dia. terjerit lah kami di tengah2 tu. satu kafe pandang. tak tau nak letak muka ni kat mana. Allah, malu sangat. laki kat belakang tu siap lakon kan balik, cet ! aku punye malu campur serba salah dengan leha sampai nak nangis kat situ. sorry leha :( esok aku diet tanak pergi makan kat kafe.

aku tak tau lah kenapa dengan aku sejak akhir2 ni. serba tak kene je. hmmm. nak happy kan diri balik dengan layan RM :) tunggu roomate balik japg baru tidur ^_^

No comments:

Post a Comment