Wednesday 16 January 2013

CUTI

cuti ke ? macam bukan cuti je -.-
 akak ipar aku baru bersalin so aku dapat anak buah baru :) yeah ! 
suka suka suka 
but aku secara rasmi nya menjadi bibik baby siter dan nurse ! 

dan sekarang aku baru je lepas operate kaki petang tadi.
 tak serius mane pon. just ade ketumbuhan dekat dengan kaki. 
anom kate aku kan tough so ape ade hal operate sikit tu je, harhar. 
aku rase aku jalan laju je just nak solat jea 
cam sakit sikit mase nak duduk antara dua sujud tu. 
ni aku nak tunjukkan sikit lah gambar my new nephew
 her name is shazi asiah bt fakhrul hasan
maksud nye "keharuman ku penawar"
akk ipar aku yg kasi name tu
kami pon tak keysah janji ade maksud yang baik :)

acu dukung shazi

ibu ayah with their second grandchild

again, acu dgn shazi

nek yang

cik ayuz dgn kakak shaza 

its me, Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment