Friday 11 January 2013

FREEDOM

finally i'm FREE. bukan free dari relationship or pakwe or whatever. 
but i'm free from exam ! yeah yeah *lompat atas kati :D 
tak di gambbarkan perasan sekarang camne. act tgh tunggu abang datang amek. 
MELAKA AKU DATANG ! hee 



to my friends yang tak abes lagi paper. jangan risau, jangan stress. 
anda bakal ikut jejak langkah saya tak lame lagi, keke
tapi tak sangka lah dah berakhir juga sem 1 aku kat sini
macam mimpi -,-
AND sepanjang holiday ni aku tanak pk pasal result !

sedihlah, susah gile paper akaun tadi. 
aku tak yakin boleh dapat A tak
camne aku mintak course akaun next year kalau tak dapat A
and pointer 3.5 kebawah
me sooooo sad T.T

hopefully, jadi kenyataan lah cita2 dan impian aku selama ni, Aaamiin !
aku masih boleh BERDOA kan ;)
who know kejayaan kegagalan di tentukan Allah
even kite study lagu mane pon kalau Allah nak gagal kan kite,
tetap gagal juga.
kun fayakun. sebab tu kene tawakal and berdoa banyak2
bile dah abes exam :)

dah melalut lak aku rase k lah
nak tidur jap, cam lame laagi je abang nak sampai

HAPPY HOLIDAY !

2 comments:

  1. hapy holiday! nanti blh jmpa akak dekat melaka! hehe

    ReplyDelete
  2. akak melaka katne ? saya kat bukit lintang

    ReplyDelete