Friday 18 January 2013

MAKHLUK HALUS

Assalamualaikum, aku nak cerita sikit pasal mahkluk halus ni sebab sekarang kat UITM LENDU tengah ade kes histeria and so on. aku ade ramai member kat sane tu yg dpt tahu berita ni. agak scary lah. kalau nak lebih tahu lg bace lah blog ni dari student UITM LENDU sendiri.

mase aku form 5 dulu pon pernah berlaku histeria yg paling teruk dalam sejarah sekolah aku. punca utama adalah bangunan baru buat kat kawasan padang, surau bising dan lain2 lah. terlalu banyak faktornya. its my first time, takut tayah cakap lah.

aku ni jenis lemah semangat sikit, but i have friends yg always ingatkan aku about ALLAH. yes, nothing is greater than HIM. so tu pengalam pahit bagi kami semua, dekat sebulan its happen. bayangkan setiap masa uolls dengar orang meracau2. kami tak boleh pulang ke rumah mase tu sebab tanak biarkan asrama kosong.

then panggil Darrrul Syifa' datang tolong, pagarkan balik sekolah aku. its very scary and horrible. ea lah mase tu kami dengan nak spm lg, banyak dugaan nya. now, aku dah pon masuk u, dah 4 tahun bende tu berlaku and tetap terpahat di ingatan. takan lupa. dan jadikan ia sebagai pengajaran. setiap hari baca al quran even satu muka surat pon its okay. janji kita ingat Allah. InsyaAllah, dan aku berdoa agar UITM LENDU kembali selamat. Aamiin.

No comments:

Post a Comment