Sunday 9 December 2012

MAKAN DUIT

first of all thanks to leha sebab bawa aku dan mek balik rumah dia kat keramat. actually, tak plan apa-2 pon. akak leha call dia kata nak balik esok, parents mereka tade kat rumah. so leha kene lah balik juga untuk teman akak dia. alang-2 tu dia pon ajak aku dan mek yang kaki jalan ni. apa lagi bagai orang mengantuk di sorongkan bantal. aku on je ^^ after paper pengurusan pagi tu, kami terus balik keramat, malam tu pergi tengok movie, breking dawn. best sangat ! aku tak pernah tengok night movie kat wayang. first time tu, seronok :) kami pergi tengok kat mana tah, dekat jea dengan rumah leha. jalan kaki je, tapi cam seram sikitlah. jalan dia gelap. balik tu kami naik teksi sebab tak berani nak balik jalan kaki jam dah pukul 12. memang tak lah, semua penakut. hehe.


esoknya pulak, kami pergi masjid jamek, rambang mata aku di buatnya. dan bende wajib aku beli kalau keluar shopping is bag and shoes ! aku suka kumpul beg dgn kasut, sampai dah tak terpakai. dah banyak duit aku melabur kat situ, kami gerak pergi klcc pulak, sebab mek teringin sangat nak pergi klcc :D kat situ barang-2 dia mahal, standard lah kan tempat camtu. tapi duit banyak gak mengalir, beli makanan je. hahaha. itulah kami, kaki jalan, kaki shopping ;)

anyway, its just 2 days but its really fun and i enjoy it ! lepas ni kita pergi melaka lak eh ^^





No comments:

Post a Comment