Sunday 9 December 2012

ORANG BERLARI

yeah, aku tersangat sangat lah gila korea :) semua ni bestfriend aku lah yang ajar masa form 4 dulu. sheeta <3 dia lah yang kenalkan aku dengan group super junior, bing bang and so on. dan sampai lah sekarang ' gila korea ' tu ade lah. tak keysah lah movie, drama, lagu, variaty show pasal korea aku layan ^^ yang terbaru ni, takde lah baru sangat. hehe. RUNNING MAN ! kat matrik dulu pernah tengok tapi tak ikut sebab jadual mmg pack lah, tade masa nak on lappy pon. after matrik 3 bulan, 3 bulan ke ? tak ingat dah, hee. aku mula berjinak-2 dgn running man. eceh



sekali tengok mmg ketagih nak tengok episod yang seterusnya. dah tu lawak gila, serius lawak ! aku gelak dalam bilik samapai ruang tamu dengar ^^v tak pasal-2 kene membebel dengan ibu. hikshiks. but seriusly, kalau anda tengah stress tengoklah RM, hilang semua stress tu :) dan aku fan GARY OPPA ! dia tadelah kacak mana tapi sangat sweet. romantik, cool abis. melting je. hehe

flower boy, joong ki

joong kook and gary

haha and his wife, byul with gwoong so

six men in RM



monday couple

monday couple tersangat lah comel, aww aww.





No comments:

Post a Comment