Wednesday 5 December 2012

MARRIED

yeah im getting married ! err tipu je, ehem-2 pon tade lagi. hehe. this entry about my beloved sister, ANGAH :) 1/12/2012  tarikh keramat baginya. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. dan sekarang dia tengah honeymoon. firstly, congrate sis, akhirnya angah kahwin juga selepas di duga dengan pelbagai cabaran. baru mula entri tapi aku dah mula sebak :( sedih ! selepas dia kahwin mesti dia tak boleh nak manjakan aku sangat macam along dulu. i miss my old brother and sister before their married. cakap je apa nak, diorang mesti belikan. huhu. sebab aku anak bongsu and adik yang paling comel >,< but its okay asalkan diorang happy dah cukup bagi aku.




ni masa akad nikah, ayah jadi wali. lepas baca doa ayah terus masuk bilik. aku nampak mata ayah merah. ayah menangis :'( angah, anak perempuan yang paling dia sayang. siapa je tak sedih. aku tahan je air mata masa tu, macam aku lak yang kahwin. nak emo bagai. hehe.


my sisters <3
 then majlis bersanding, makan beradab, bla bla... macam lah. pastu petang tu aku ikot angah pergi photoshot outdoor kat masjid selat. selat melaka, cantik ! suka pantai :)

selamat pengantin baru :')

tadi angah datang ukm dengan husband dia, saja bawa husband dia jalan-2. ceria je tengok muka angah :) ibu, nak kahwin gak ! >,<



No comments:

Post a Comment